الناالنا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

نامه هایی به کودک زاده نشده

تولد دخترم

1392/10/28 11:48
نویسنده :
186 بازدید
اشتراک گذاری

دختر ناز من روز چهارشنبه 13 آذر حدود ساعت 7 و نیم صبح با وزن 2800 گرم و قد 48/5 سانتیمتر بدنیا اومد. الان النای نازنین من دقیقا 12 روزه اس قلب

قربونش بشم خیلی نازه با اومدنش تمامی زندگی ما رو غرق شادی کرده باباش که عاشقشه همه اش

النا رو بغل میکنه و میبوسه. مامانم که دائما قربون صدقه اش میره بابام صداشو پشت تلفن میشنوه کیف

میکنه میخنده برادرهام دائما عکسهاشو نگاه میکنن قربون صدقه اش میرن عمه اش هر روز زنگ میزنه

حالشو میپرسه 

خلاصه النا زندگی ما رو با اومدنش زیر و رو کرده خوشبخت بودم الان با وجود دخترم بیش از پیش

احساس خوشبختی میکنم

خدایا شکرت!!

__________________________

الان فرصت ندارم خاطره زایمانمو بنویسم این وروجک همه اش شیر  میخواد یه ذره سرم خلوتتر که شد

میام خاطره روز زایمانمو با جزئیاتش تعریف میکنم.لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ستاره زمینی
26 آذر 92 15:34
خوش قدم باشه انشالله
سحر
30 آذر 92 14:27
خیلی خیلی زیاد تبریک، ایشالا همیشه سالم و سرحال باشه النا جون مرسی عزیزم
مامان آرشیدا
8 دی 92 11:05
مبارکههههههههههخوش اومدی جوجه کوچولو مرسی دوست عزیز