الناالنا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

نامه هایی به کودک زاده نشده

خوش اومدی عزیزم

1392/1/16 23:32
نویسنده :
89 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

عزیزم هر ماه یه مهمون برا مامانی میومد که از اومدنش میفهمیدم هنوز نیومدی تو دلم. اما این بار مهمونه نیومد!

تا عصر منتظر شدم که بیاد ولی نیومد که نیومد! به بابایی گفتم میخوام بی بی چک بذارم گفت برو بذار. هول هولکی یه بی بی چک گذاشتم که دیدم عرض دو ثانیه یه خط صورتی کمرنگ افتاد. باورم نشد اومدم به بابات نشون دادم اونم تند راهنمای بی بی چک رو نگاه کرد و با خوشحالی گفت مثبته دیگه!

نمیدونی چقدر خوشحال شده بود داشت بال در میورد بغلم کرد و گفت مبارکه مامان شدی!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان محمد
24 مرداد 92 14:05
مبارکه ایشالا به سلامتی کاش منم مثل شما تواین ماه یه مهمون کوچولو بیاد برام







ایشالا زودی مامان میشی دوست عزیز

فریبا
14 شهریور 92 11:25
سلام مامان الینا.با خوندن نوشته هات اشک تو چشام حلقه زده.ایشالله مبارکتون باشه.توروخدا شما که بارداری واسه من که هنوز مراقبتای قبل بارداری رو انجام میدم خیلی دعا کن.یعنی میشه خاطرات شمام واسه من تکرار بشه؟؟؟؟؟به وبلاگ منم بیا دوست دارم با مادرای باردار تبادل لینک داشته باشم.منتظرتم خانومی

عزیزم اگه قابل باشم حتما حتما دعات میکنم ایشالا خیلی زود خاطرات بارداریتو تو وبلاگت مینویسی و ما از خوندنشون لذت میبریم

منم لینکتون میکنم