الناالنا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

نامه هایی به کودک زاده نشده

تکون های نی نی

1392/4/6 22:56
نویسنده :
114 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم امروز بعد از ظهر با بابایی رفتیم بازار برات ست لباس برا خونه و جغجغه خریدیم خیلی خوشگلن. همه

اش میگم کاش زمان زودتر بگذره و زودی دنیا بیای تا من لباسها رو تنت کنم قلب

اینم بگم دیگه کم کم تکونهاتو حس میکنم اوایل چیزی مثل ترکیدن حباب بود ولی الان دیگه خیلی واضحتر

شده خیلی حس قشنگیه که بدونی یه نی نی الان داره تو دلت وول میخوره.

صبح ها قبل اینکه من از خواب بیدار بشم تو بیدار میشی و شروع میکنی به شیطونی کردن انقدر تکون

میخوری تا منو بیدارم کنی.

عزیزم الان 15 هفته و 6 روزته نازنین مامانی و حسابی بزرگ شدی!

 

s

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان شاهزاده کوچولو
26 مرداد 92 3:27
سلام خانمی زنده باشه و سالم النای کوچولوت النای من بدنیا اومده و الان 8 ماهه است دارم کم کم وبلاگش رو مینویسم به ما سر بزن و ببینش نظر هم یادت نره لطفا.. بهت سر میزنم تا بدنیا اومدن خوشگل خانمی




سلام مامان النای عزیز

خدا النا کوچولوتو برات حفظ کنه. منم نی نیم دخملیه و اسمشو قراره بزاریم النا

حتما به وبلاگت سر میزنم
در ضمن با اجازه اتون آدرس وبلاگتون رو لینک کردم