الناالنا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

نامه هایی به کودک زاده نشده

جواب آزمایش غربالگری

1392/4/16 22:51
نویسنده :
751 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی نازم امروز جواب آزمایشتو گرفتم خدا رو هزاران هزار مرتبه شکر که مشکلی نداری. کوچولوی من

نمیدونی با چه اضطرابی خودمو رسوندم آزمایشگاه تا جوابو بگیرم! بابات آزمایش رو از پذیرش گرفت و آورد

باترس و اضطراب برگه رو از دستش کشیدم نمیدونی چه سردردی داشتم خودمم فکر نمیکردم از استرس

باشه. دستام میلرزید و چند بار هم برگه از دستم افتاد رو زمین تا بالاخره تونستم بازش کنم همه اش پر

عددو رقم بود کلا سر در نمیوردم چی به چیه فقط میدونستم که آخرش مینویسه ریسک بالا یا پایین.

کلمه low risk رو به زور پایین صفحه پیدا کردم تا دیدمش خیالم راحت شد.

وای که چه فکرهایی میکردم به این فکر میکردم که جواب آزمایش مشکلی داشته باشه و بخوان تو رو از

منبگیرن. اما من قبلش تصمیم رو گرفته بودم هر طور شده نگهت میداشتم. جواب رو بردم به دکتر نشون

دادمدکتر هم تائید کرد که شکر خدا هیچ مشکلی نداری. نمیدونی چقدر خوشحال بودم همین که از

مطب اومدم بیرون متوجه شدم سردردم خوب شده اون موقع بود که فهمیدم که چقدر استرس داشتم و

نگرانتبودم.

کوچولوی من خدا رو شکر که صحیح و سالمی قلب

 

 

بازی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)