الناالنا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

نامه هایی به کودک زاده نشده

سکسکه نی نی

1392/5/1 15:35
نویسنده :
144 بازدید
اشتراک گذاری

الان که دارم اینها رو مینویسم داری تو دلم وول میخوری.

عزیزم زیاد تکون میخوری و منو عاشق تکونها و سکسکه هات کردی

با هر تکون نمیدونی چه حس قشنگی رو به من منتقل میکنی.

سکسه هات که یه چیز دیگه اس! تو چند ثانیه یه تکون بعدش یه تکون دیگه.....

میدونم با این که عجله دارم بغلت کنم ولی دنیا که اومدی دلم برا تکونهات خیلی خیلی تنگ میشه قلب

 

....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

فاطیما
27 مرداد 92 17:34
چه جالب!

آره خیلی جالبه که نی نیها تو دل مامانشون سکسکه میکنن
مهرناز
27 مرداد 92 18:38
الهههههههههههههههههی قربون سکسکه هاش برم من
فری خیلی باحاله سکسکه هاشون
آره واقعا دل ادم تنگ میشه واسه این تکون خوردناشون

قربونت مهرناز جون خدا ماهان رو برات حفظ کنه