الناالنا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

نامه هایی به کودک زاده نشده

دومین روز سونوی NT

1392/3/21 22:52
نویسنده :
100 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح آخرین امتحانم بود بعدش دوباره رفتم مطب سونوگرافی تا دوباره اندازه هاتو بگیرن. خدا رو شکر

اینبار عرض چند دقیقه دکتر تونست اندازه ها رو بگیره.

امروز صبح نی نی خوبی شده بودی و دکتر رو اذیت نکردی لبخند

دکتر گفت تمامی اندازه هات نرمال هست و خدا رو شکر هیچ مشکلی نداری. اندازه قدت 78 میلیمتر و

سنت 13 هفته و 6 روز بود. دو تا عکس خوشگل هم ازت بهم دادن (الانم هر وقت دلم برات تنگ شد

میرمعکستو میبینم و باهات حرف میزنم.)

عصر که بابات اومد اولین چیزی که پرسید این بود که عکس نی نیم کو میخوام ببینمش و من برگه سونو

رونشونش دادم اونم با خوشحالی عکساتو نگاه کرد و گفت وااااای چقدر بزرگ شده و خندید.

نمیدونی از اینکه صحیح و سالمی چقدر خوشحالم.

 

 

ن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

نگار
27 مرداد 92 17:55
خاطراتت خیلی دقیق و کامل هستند منم فردا سونوی NT دارم نمیدونستم چیه الان فهمیدم خیلی ممنون ضمنا" چون سن نی نیت را هم همه جا نوشتی دیگه خیالم راحت است زمان آزمایشام را با شما چک میکنم آخه نگران بودم نکند دکترم یه وقت یادش بره از بس سرش شلوغ است.

مرسی نگار جان
خیلی روز خوبی رو در پیش داری واقعا دیدن نی نی تو دلت با دست و پای کوچیکش که داره تکون میخوره واقعا لذت بخشه
خدا قسمت همه منتظرها کنه