الناالنا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

نامه هایی به کودک زاده نشده

اسم دخترم

1392/6/4 16:04
نویسنده :
340 بازدید
اشتراک گذاری

با همسرم تصمیم گرفتیم اسم دخملمونو بزاریم النا

النا معنیش تو زبانهای مختلف یعنی نور و روشنایی ریشه اش هم یونانی هست و تو زبانهای یونانی ،

رومانیایی ، ایتالیایی ، اسپانیایی ، معرب شده اسم هلن یا هلنا هستش.

در اساطیر یونانی النا دختر زئوس و لدا بوده که به خاطر زیباییش توسط پاریس به اسارت گرفته میشه

و این کار باعث وقوع جنگ تروا شده. این اسم جزو محبوبترین اسمها در اروپا و آمریکا در 10 سال اخیر

بوده.

من اسمهای هلنا و هلیا و نیلا رو هم انتخاب کرده بودم همسرم هم اسم سانای و آیلین رو دوست

داشت ولی چون زور من زیاد بود نیشخند قرار شد اسم دخترمون النا باشه البته فعلا !! 

دوست دارم بدونم که بقیه نظرشون در مورد این اسم چی هست؟؟؟(دوستان اگه

نظرشونو بگن ممنون میشم)

 

....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

خاله متین
5 شهریور 92 19:53
خیلی اسم قشنگیه مبارکتون باشه

واقعا ممنونم ، مرسی

نسرین
9 شهریور 92 19:14
عزیزمممممممممممم مبارکه اسم زیباشون نامدار باشند گلم
عزیزم با چه اسمی لینکت کنم گلم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

ازتون ممنونم دوست عزیز
با همین اسم ویلاگ میتونین لینک کنین
طلوع
10 شهریور 92 0:32
انتخاب نام نیک به گردن والدینه نامی انتخاب کنید که در هر سنی برازنده باشد
نارتا
11 شهریور 92 17:21
اسم قشنگیه خیلی
شاید منم بزارم
مبارک باشه

از نظراتتون ممنونم
فریبا
14 شهریور 92 11:12
سلام.چه اسم قشنگی
همیشه زور خانوما زیاد بوده
در ضمن من نام وبلاگتون رو تو وبلاگم قرار میدم لطفا سر بزنید
راستی النا جون رو هم از طرف من

مرسی عزیزم
لینکتون میکنم

ღ♥ღ μαяЈαѝ ღ♥ღ
14 شهریور 92 11:30
النا هم خوشگله.

پاسخ
مامان هستی کوچولو
20 شهریور 92 19:50
آخی چه اسم قشنگی ایشالا النا جون صحیح و سالم به دنیا بیادبه وب منم سربزنید خوشحال میشم

مرسی دوست عزیز
مامان زهره
18 مهر 92 19:15
سلام عزیزم
النا اسم قشنگیه. خوش نام باشه الهی
تبریک میگم


ممنون دوستم