الناالنا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

نامه هایی به کودک زاده نشده

برگشتن به خونه

1392/7/3 11:38
نویسنده :
205 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره بعد تقریبا یه ماه خوش گذروندن تو خونه مامان و بابا و خوردن و خوابیدن دوشنبه شب برگشتم

خونهخودم.

همسری خونه ارو مثل دسته گل تمیز کرده همه جا برق میزنه!! واقعا دستش درد نکنه من که دیگه با

این شکم و دردهای مختلف بارداری نمیتونم کار کنم.

با مامانم خریدهای باقی مونده دخملی رو انجام دادیم الان فقط سفارش تخت و کمدش مونده میخوام

زودی تختش رو هم بگیرم و وسایلشو بچینم .

وااااااااااااای درسهامم موندن از حالا شروع کردم به خوندنشون که بعد زایمان مشکلی برام پیش نیاد و

بتونم پاسشون کنم.

یعنی میشه این چند ماه هم زود بگذره و نی نی نازم صحیح و سالم بیاد بغلم قلب

 

....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

نی نی 1
5 مهر 92 16:21
سلام
امیدوارم دخملی ت به سلامتی دنیا بیاد و از همه وسایل خوشگلی که براش خریدی با شادی استفاده کنه.
مامانی مهربون واسه نی نی دار شدن منم دعا کن لطفا،ممنون

مرسی عزیزم.اگه قابل باشم حتما دعات میکنم