الناالنا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

نامه هایی به کودک زاده نشده

برای دخترم

1392/7/22 20:11
نویسنده :
275 بازدید
اشتراک گذاری

.

سلام دخترکم (31 هفته)

عزیزم کمتر از دو ماه دیگه مونده که بیای بغلم. قربونت برم که تکونهات چقدر قشنگه مخصوصا الان که

بزرگتر شدی و لگدهات محکمتر شده ولی من همچنان عاشقشونم.

فکر کنم چرخیدی چون دیگه سکسکه هاتو درست زیر شکمم احساس میکنم وقتی سکسکه میکنی

بابات دستشو میزاره رو شکمم و میخنده با هر سکسکه ات کل شکمم میپره بالا  قلب

عزیزم همین الان دستامو گذاشته بودم رو شکمم فشار میدادم فکر کنم دستت بود کشیدی اونطرفتر !!

واااااااای چقدر ذوق کردم و قربون صدقه خودت و دستهای کوچیکت رفتم.

 چند روز بود وقتی بابایی ازسر کار میومد و صداشو میشنیدی شروع میکردی به ورجه وورجه کردن تو

شکمم طوری که دردم میگرفت  من و بابات هم میخندیم و بابات نازت میکنه و حالتو میپرسه.معلومه که

خیلی بابایی میشی! لبخند

امروز لباسهاتو شستم تا دیگه کم کم ساک بیمارستانمونو آماده کنم. دستکشهای بیمارستانت خیلی

کوچولو ان خیلی دوسشون دارم. وقتی داشتم لباساتو پهن میکردم باور نمیشد این منم دارم لباسهای

کوچولومو پهن میکنم. 

 

.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

سحر
22 مهر 92 20:53
سلام، خواندمت