الناالنا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

نامه هایی به کودک زاده نشده

33 هفتگی

1392/8/9 14:04
نویسنده :
267 بازدید
اشتراک گذاری

روز شنبه رفتم آزمایش دیابت بارداری رو انجام دادم وااااای خیلی برام سخت بود انجام دادنش ولی

خوشبختانه آزمایشم GCT بود که فقط تو یه مرحله خون میگیرن صبح ساعت 7 و نیم رسیدم آزمایشگاه

اول ازم نمونه ادرار گرفتن بعدش پودر گلوکز رو دادن بخورم و گفتن یه ساعتی منتظر باشم تا بعد ازم نمونه

خون بگیرن خلاصه یه ساعتی نشستم و بعدش ازم خون گرفتن و منم خوشحال و خندان از اینکه یه بار

خون دادم برگشتم خونه.

سه شنبه صبح هم نوبت سونو داشتم برا چک آپ قد و وزن و دور سر و ... دخملی که زنگ زدن گفتن

سه شنبه دکتر نمیاد به خاطر همین مجبور شدم برم درمانگاه شبانه روزی که سر خیابونمون هست و

نوبت سونو بگیرم قرار شد ساعت 7 بعدازظهر اونجا باشم ساعت شش و نیم همسری اومد و رفتیم

درمانگاه هم جواب آزمایشمو گرفتیم هم اینکه منتظر شدیم نوبتم برسه .

خلاصه نوبتم شد و رفتم داخل و به دکتر گفتم انگشت و لبهای دخملم چک کنه ههههه آخه شنیده بودم

بعضی بچه ها مادرزادی چهار یا شش انگشته بدنیا میان !! دکتر گفت نترس سالمه بچه ات. دوباره

جنسیتشو پرسیدم که گفت دخملهقلب خیالم راحت شد دیگه اونهمه لباسی که گرفتم رو دستم

نمیمونه!! بعدش جواب سونو رو گرفتم و با همسری برگشتیم خونه.

قرار بود عصر تخت و کمد دخملی رو بیارن تا اینکه بالاخره ساعت 11 وسایلهای خانومی رسید  قلب با

همسرم بردیمش تو اتاق و وسایلهایی که خریده بودیم رو چیدیم ههههه تا ساعت دو و نیم شب طول

کشید ولی خوشگل شد اتاق دخملم! حالا سر فرصت عکسهاشو هم میذارم.

سه شنبه بعد از ظهر هم نوبت دکتر داشتم قرار بود برام وقت زایمان رو مشخص کنه جواب سونو و

آزمایش رو نشون دکتر دادم که گفت همه چی عالیه فقط کم خونیم یه ذره بیشتر شده بود که بهم گفت

دو قرص آهن بخورم تو یه روز.

تاریخ سزارین رو هم برام 19 آذر رو زد ههههه منم چون خودم متولد 19 اردیبهشتم دیگه هیچ اعتراضی

نکردم با خودم گفتم بذار تاریخ تولد خودم و دخملم یکی باشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

madarkhanomi
15 آبان 92 12:00
سلام خانومی.
نی نی منم تقریبا هم سن نی نی شماست
انشاله که به سلامتی به دنیا بیاد
تاریخ زایمان من 10 آذر هست!
خوشحال میشم بهم سر بزنی

ایشالا شما هم نی نی تون رو صحیح و سالم بغل میکنین

کاکل زری یا ناز پریییی
18 آبان 92 12:46
الهی عزیزم دیگه چیزی نمونده تا دختری بیاد تخت و کمدش هم مبارک انشاالله روز های باقیمانده مانده سریع و در سلامت کامل بگدرند

مرسی عزیزم خیلی ممنون